KERESÉS search-close

Összefoglaló a nagykábelek 2018-as évéről

szerző:
2019.01.11. 12:48
Összefoglaló a nagykábelek 2018-as évéről

Film+:

A Film+ a 2018-as évben a legnézettebb második generációs csatorna volt a 18-49-es célcsoporton: az előző évben főműsoridőben, átlagosan 5,2%-os, teljes napot tekintve átlagosan 4,4%-os közönségarányt ért el, és így - mind teljes napban, mind prime time-ban - csak az RTL Klub és a TV2 tudta megelőzni a csatornát.
A Film+ 2018-ban teljes napot nézve 255 napot, míg főműsoridőt tekintve 289 estét nyert meg versenytársával szemben, a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton.
2018. február 4-én Magyarország legnézettebb csatornájává vált a Film+, amikor is a főműsoridős közönségaránya 9,9% volt.

A legjobb egész napos eredményét 2018. január 7-én érte el 8,6%-os SHR-rel; míg főműsoridőben október 22-én: ekkor 12,4%-os közönségarányra tett szert a Film+ a 18-49-es célcsoporton.

Cool:

A Cool 2018-as, egész éves közönségarány átlaga, teljes napot tekintve 3,5%, főműsoridőben pedig 3,2% volt: ezzel az eredményével a tavalyi évben is a legerősebb csatornák között maradt a kiemelt célcsoporton. A Cool egész napot és főműsoridőt tekintve is április 30-án volt az éves csúcsán (all day SHR: 6,3%; prime SHR 6,4%).

RTLII:

Az RTLII-nek 2018-ban teljes napot tekintve átlagosan 2,6% volt a közönségaránya. Főműsoridőben 3,1%-os SHR-t ért el a csatorna, és így - 2012-es indulása óta - ez volt az RTLII eddigi legjobb éves átlagos eredménye a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton.
A teljes napot vizsgálva az RTLII november 14-én érte el a legjobb közönségarányát 5,0% SHR-rel, míg főműsoridőben május 3-án teljesített a legjobban. Az előbb említett napon sugárzott Európa Liga futballmeccse 9,4%-os SHR-t hozott a csatorna számára, így az RTLII 6,1%-ot tudott felmutatni.

A csatorna zászlóshajójának mondható Oltári csajok című sajátgyártású sorozat is igen közkedvelt volt a 2018-as évben. A 2017. október 30. és 2018. március 30. között vetített, napi sorozat, összesen 100 epizódja átlagosan 5,3%-os közönségarányt hozott a 18-49-es célcsoporton, és a teljes lakosság körében is átlagosan több, mint 120 ezer főt ültetett a képernyők elé.*

November 4-én indult a csatornán a ValóVilág9: a reality  fő adásai 2018-ban átlagosan 5,5%-os SHR-t hoztak a 18-49-es célcsoporton, ez nézőszámban a teljes lakosságon átlagosan több, mint 152 ezer nézőt jelent. A BeleValóVilág 5,1%-nyi közönségarányt ért el a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton, nézőszáma pedig átlagosan, a teljes lakosság körében több, mint 109 ezer fő volt.

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az említett csatornák kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A 2018-as nézettségi adatok az élő, a napon belüli és a 7 napon belüli visszanézések adatait is tartalmazzák (Konszolidált adatok). Időszak: 2018. január 01. – 2018. december 31.

* Az oltári csajok esetén az adatok tartalmazzák a teljes évad eredményeit (2017.10.30 – 2018.03.30).

Hírek

Csont nélkül nyert Bones

A 13. héten a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton a Sorozat+ 1,0%-os közönségarányt ért el. A csatorna első helyezettje ezúttal a vasárnap késő esti Dr. Csont lett, második helyen a csütörtök esti Columbo végzett, míg a bronzérmet a kedd esti New York-i helyszínelők vitte el.

Pajkaszeg lakói online is aratnak!

Óriási sikerrel tért vissza A mi kis falunk 3. évada az RTLMost!-ra!

Továbbra is szárnyal az Éjjel-nappal Budapest

A 13. héten az RTLII 3,3%-os SHR-t ért el. A dobogó legfelső fokára ezúttal is a csatorna saját gyártású sorozata, az Éjjel-nappal Budapest került. A műsor másfél hónapja (február 18-án) került át az RTLII-re és azóta is töretlen a sikere, hiszen minden héten ez volt a csatorna legnézettebb műsorszáma. Az Éjjel-nappal Budapest az elmúlt hat hét alatt átlagosan 6,9%-os SHR-t ért el a 18-49-es célcsoporton* és átlagosan több, mint 220 ezer fő követte figyelemmel a teljes lakosság köréből. A kereskedelmileg kiemelt célcsoporton a legnagyobb közönségarányt a február 28-án és március 8-án vetített epizódok érték el (mindkét rész SHR-je: 9,2% volt). A teljes lakosság köréből a február 25-i adás érte el a legnagyobb nézettséget: ennek az epizódnak az átlagos nézőszáma az említett célcsoporton több, mint 289 ezer fő volt. Az előző héten az ezüstérmet a Showder Klub, míg a bronzérmet egy szombat esti film, a Rossz anyák karácsonya című vígjáték vitte el.

^
18

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett! Figyelem! Ez a médiatartalom kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük, használjon szűrőprogramot. Szűrőprogram letöltése és további információk itt.

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett!

Elmúltam 18, megnézem
Nem nekem való
!

Figyelem, a következő videó a nyugalom megzavarására alkalmas képsorokat és hanghatásokat tartalmazhat!

Megnézem
Nem nekem való