KERESÉS search-close

Hóviharban, meleg nyárban RTL Klub

szerző:
2019.01.11. 12:37

Az RTL Klub 2018*-ban is Magyarország legnézettebb TV csatornája, miután az átlagos közönségaránya főműsoridőben 14,3%, egész nap pedig 10,2% volt a kiemelt célcsoporton. Egyértelmű fölényét mutatja az is, hogy 272 estén is győzedelmeskedni tudott konkurenseivel szemben.

Hóviharban, meleg nyárban RTL Klub

Az elmúlt év egyik legnagyobb sikere az X–Faktorhoz kötődik. A tehetségkutató showműsor kilencedik évada minden este megnyerte saját idősávját és minden héten a legnézettebb műsor lett a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton. A több szabálymódosításon is átesett showműsor a teljes lakosság köréből átlagosan több mint 1 millió 87 ezer embert szögezett a képernyő elé, és 30,8%-ot (SHR) hozott a csatornának a 18-49-es célcsoporton. Az utolsó válogató epizód, amely október 27-én került adásba az év legnézettebb műsora lett a kiemelt célcsoporton.

 

A szombat esték nemcsak az X–Faktor alatt voltak sikeresek: tavasszal A mi kis falunk című sorozatot átlagosan több, mint 1 millió 88 ezer néző követte figyelemmel a teljes lakosságból. A humorral teli sorozat második évada minden este megnyerte saját idősávját, és átlagosan 27,6%-ot (SHR) tudott felmutatni a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton. A rajongóknak nem kellett sokat várni a sorozat folytatására, hiszen ősszel öt rész került képernyőre a harmadik évadból. A mi kis falunk ősszel a teljes lakosság köréből átlagosan több, mint 1 millió 27 ezer nézőt mozgósított, és 29,5%-os közönségarányt ért el a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton, ezzel pedig - a tavaszhoz hasonlóan - szintén minden este megnyerte saját idősávját. A mi kis falunk továbbra is tartja kiemelkedően magas nézőszámát, és ezzel az elmúlt két év legnézettebb sorozata maradt.

 

Tavasszal a csatorna másik siker sorozata A Tanár volt. Az iskolai élet buktatóit bemutató műsort szombat esténként átlagosan, közel 642 ezren kísérték figyelemmel a teljes lakosságból. A sorozat 19,9%-ot (SHR) hozott a 18-49-es célcsoporton és mindig sikerült diadalmaskodnia a saját idősávjában.

               

Az elmúlt évben az RTL Klub sikere hétköznap esténként is megmutatkozott. Tavasszal A Konyhafőnök jelentkezett, amely a teljes lakosság köréből átlagosan több, mint 640 ezer nézőt kötött a képernyő elé, és 17,8%-ot (SHR) produkált a kiemelt célcsoporton. A műsor ősszel is folytatódott, ekkor már a sztárok mutathatták meg a főzési tudásukat. A megújított A Konyhafőnök VIP című műsort átlagosan több, mint 848 ezer ember követte figyelemmel a teljes lakosságból, és 20,8%-ot (SHR) tudott felmutatni a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton.

 

Az őszi struktúrában a hétköznap estéket a Nyerő Páros indította. A műsor második évada minden este győzedelmeskedni tudott a saját idősávjában és 23,5%-os közönségarányt ért el a 18-49-es célcsoporton. A sztárpárok vetélkedőjét a teljes lakosság köréből átlagosan több, mint 708 ezren kísérték figyelemmel. Ősszel a Nyerő Páros mellett visszatért a képernyőre a Survivor.  A túlélők viadala 17,7%-ot (SHR) hozott a csatornának a kiemelt célcsoporton és minden este megnyerte a saját idősávját. Az embert próbáló feladatokkal teletűzdelt műsor átlagosan, közel 680 ezer ember szegezett a képernyő elé a teljes lakosságból.

 

2019 első hete is tartogatott sikereket az RTL Klub számára. Január első napján indult, és az év első pár hónapjában minden hétköznap este látható lesz, a Híradó után, a csatorna saját gyártású sorozata: a Drága örökösök. A premier részt (január 1-jén) a teljes lakosság köréből több, mint 1 millió 175 ezren követték figyelemmel, illetve 24,7%-os közönségarányt tudott felmutatni a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton, amivel az első hét legnézettebb műsora lett. A sorozat az elmúlt héten minden este 1 millió fölötti nézőszámot ért el a teljes lakosságból, és átlagosan 24,1%-os közönségarányt ért el a 18-49-es célcsoporton.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL Klub kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is. Időszak: 2018. december 31. – 2019. január 06.

* 2018-as nézettségi adatok az élő, a napon belüli és a 7 napon belüli visszanézések adatait is tartalmazzák (Konszolidált adatok).

Hírek

Csont nélkül nyert Bones

A 13. héten a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton a Sorozat+ 1,0%-os közönségarányt ért el. A csatorna első helyezettje ezúttal a vasárnap késő esti Dr. Csont lett, második helyen a csütörtök esti Columbo végzett, míg a bronzérmet a kedd esti New York-i helyszínelők vitte el.

Pajkaszeg lakói online is aratnak!

Óriási sikerrel tért vissza A mi kis falunk 3. évada az RTLMost!-ra!

Továbbra is szárnyal az Éjjel-nappal Budapest

A 13. héten az RTLII 3,3%-os SHR-t ért el. A dobogó legfelső fokára ezúttal is a csatorna saját gyártású sorozata, az Éjjel-nappal Budapest került. A műsor másfél hónapja (február 18-án) került át az RTLII-re és azóta is töretlen a sikere, hiszen minden héten ez volt a csatorna legnézettebb műsorszáma. Az Éjjel-nappal Budapest az elmúlt hat hét alatt átlagosan 6,9%-os SHR-t ért el a 18-49-es célcsoporton* és átlagosan több, mint 220 ezer fő követte figyelemmel a teljes lakosság köréből. A kereskedelmileg kiemelt célcsoporton a legnagyobb közönségarányt a február 28-án és március 8-án vetített epizódok érték el (mindkét rész SHR-je: 9,2% volt). A teljes lakosság köréből a február 25-i adás érte el a legnagyobb nézettséget: ennek az epizódnak az átlagos nézőszáma az említett célcsoporton több, mint 289 ezer fő volt. Az előző héten az ezüstérmet a Showder Klub, míg a bronzérmet egy szombat esti film, a Rossz anyák karácsonya című vígjáték vitte el.

^
18

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett! Figyelem! Ez a médiatartalom kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük, használjon szűrőprogramot. Szűrőprogram letöltése és további információk itt.

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett!

Elmúltam 18, megnézem
Nem nekem való
!

Figyelem, a következő videó a nyugalom megzavarására alkalmas képsorokat és hanghatásokat tartalmazhat!

Megnézem
Nem nekem való